Så var det nytt år igen....

Helt otroligt vad tiden går!

Igår fick vi nyårsmiddag av Danne för jag jobbade i fredags och var inte hemma förrens kl. 20,
han gjorde plankor åt oss + after eight päron med glass till efterrätt!



B-såsen fick vi ta själva.
Till och med Teomina åt upp sin mat, det hör inte till vanligheten.

Själv sitter jag nu med en jäkla träningsvärk!
Ja, jag har kommit igång med ridningen. Idag red jag ner till "rondellen" i Kälsta och hem igen.
Blixten var ungefär hur pigg som helst, alla postlådor occh brevlådor var riktigt otäcka saker.
På alla raksträckor kom travarn fram i honom, då höjdes huvudet och farten ökade rejält fast jag bara skulle gå lite lungt.
Han är garanterat den snällsate häst jag har haft att göra med i allafall, lite pigg men ändå så go.





Nu är jag ledig tills på fredag då jag går på natthelgen.
Någon dag i veckan funderar jag och barnen på att göra Birsta.

Levina har också varit ute och ridit lite på Eulalia, det är precis som Eulalia inte har gjort något annat fastän hon inte har blivit riden på hur länge som helst.
Teomina har ridit på Elvira också, det går också väldigt bra men henne måste man leda än så länge.

Annars så rullar dagarna på som vanligt med jobb och allt annat som ska göras.

På jobbet måste man tydligen stå ut med människor som har grava personlighetsklyvningar, undra varför jag alltid råkar ut för sånna personer?
Som tur är så är det inte bara jag som undrar detta.

Nä, nu ska vi spela något spel innan det är dags för sängen!

God fortsättning på 2011!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0