Tjolahopp!!

Här är jag igen!
Måste informera om att vi håller på att ordna en loppis den 23 oktober i församlingsgården så om du också vill hyra ett bord (100:-) så är det bara att höra av sig! Vi kommer även att sälja hembakat bröd till fikat!

Igår var Teomina ute och red Amadeus.



 



Det vart en tur på ca: 4km i det underbara höstvädret, jag tycker det är så härligt nu.
Hon provade också att trava men det tyckte hon var lite för guppigt.
Imorgon är ju dagis stängt så då ska hon rida Elvira har hon sagt.

I måndags när jag och Levina tog oss en cykeltur efter byvägen ner mot Kälsta fick jag se något otroligt nämligen ett LODJUR! Det är inte många som har sån tur.
Det var på hemvägen på en gräsmatta bakom ett hus som lodjuret lungt gick omkring och nosade bara 5meter från vägen, när den såg oss så bara vände den om och gick tillbaka till skogen.
Hur häftigt som helst!

Tisdagen spenderade jag ute på Alnön hos Kina, så nu kan hon också backa med släp.
Övning ger färdighet!

Idag är planen att sy i 2 dragkedjor på jackor till en på jobbet samt en tur till Birsta för en riktig storhandling.

På lördag jobbar jag igen så då är det slut på lugnet.


Teomina har en fundering....






Har jag något mellan tänderna?

Nu ska jag sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har dessvärre inte så mycket att sälja.

Men kommer gärna och kikar. :-D

2010-10-04 @ 11:47:46
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0