Nu är kylan här....

Hurv säger jag.
Man har inte vant sig riktigt ännu med kylan men det kommer väl.
Igår red jag Blixten, han är nog den snällaste häst man kan tänka sig.
Nu vill jag ha max 15 minus så jag kan rida mera, det är tur när man inte måste i kylan utan att man kan göra som man vill.
Jag putsade fönster igår, 2 st putsade jag även på utsidan (inte att rekomendera i kylan) rödsprit i vattnet räckte tydligen inte så det vart att ta till isskrapan också.... men fönstren vart rena ändå.

Ja, just bullar bakade vi också igår!
Tydligen gjorde jag allt igår, undra vad jag har gjort idag? Inget speciellt tror jag utan mest bara det viktigaste + att vi har myst i soffan framför en film med nybakad rulltårta som Danne gjort.

Jag har löst problemet med profilbilden, den var för stor och eftersom jag inte har kommit på hur man förminskar den så blir det ingen bild heller.
Så när det kommer en profilbild då vet ni att jag har kommit på hur man gör.

Nu är jag ledig tills på fredag då jag går på nattskiftet igen.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0