Man ska ALDRIG säga aldrig...

Nu har det hänt det som jag aldrig hade trott..... Jag har fått ett varmblod!
För att inte behöva stå här ensam och förtvivlad så är Kina och jag delägare i denna skönhet.

Jag vill nu att ni tittar ordentligt och aldrig glömmer dessa bilder för inom några år kommer ni att få se honom många gånger i tv!





Precis urlastad ur transporten.
Idag så mår han inte så bra men det är inget som inte veterinären och hovslagarn kan fixa.
Hovslagarn kommer imorgon och verkar honom.
Istället så ska ni tänka 50 kilo muskler på denna kropp.

Lite information:

Namn: Garland Gold
Född: 070522
Kön: Hingst

Lägg nu namnet och bilderna på minnet för som jag skrev tidigare så är det denna häst som kommer att mig & Kina ifrån HL.

Garland kommer att få en egen blogg framöver där ni kan följa "Guldpojken" på vägen mot toppen!

Håll nu alla tummar & tår för här börjar historien om den fula ankungen!

Nu har jag inte tid att skriva längre måste ner och gosa lite till innan natten.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad spännande och KUL!!! Verkligen! Shitt vilken grej! han är alltså 3 år. Hingst.... Ska han få fortsätta att njuta av sin hingstighet? =)

Ser fram emot uppföljaren!! =) Kram och LYCKA TILL! <3

2010-05-11 @ 09:32:24
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0