Hua...

Vá tungt det är att röra på dököttet...
Men vi fortsatte träningen även idag, nu gäller det att få den till en vana!
30min löpband + 15min cross trainer tänkte jag köra på med tills flåset blir lite bättre.
Det är ju så skönt att få svettas ut rejält lite nu och då, iallafall efteråt...

Idag har vi varit till Långskog & Malungen, Levina ville köra lite 4-hjuling synd bara att det blåste så mycket men en liten sväng vart det.
Hon vill ha en egen 4-hjuling, en liten som hon kan köra runt med i hästhagen, tror att hon får önska sig en när hon fyller år, kanske kan vi alla samla ihop till en present istället för många andra....
Teomina körde lite hon också, men hon når ju inte riktigt fram till gasen.

Till middag idag vart det köttbullar, potatis & gräddsås, mums.

Nu ska jag få Levina i säng, hon ska få vara hemma imorgon för hon är snorig och eftersom jag är ledig så går det ju bra.

Uffe jag hör av mig imorgon! Du svarade inte igår när jag ringde till dig.

See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0