Herreligen vad det går bra för mig!!!

Nu är jag inne i mitt esse iallafall!
Det är nästan så att jag måste köpa mig en trisslott!

Vad är det som är så bra då? Jo, här kommer det...

-I fredags la jag ut Teominas bilbarnstolar som hon inte vill sitta i längre, dom såldes direkt! En lämnade jag över igår och den andra ska jag skicka iväg med bussgods imorgon.

- Hela tyglagret hade jag lagt ut på blocket för 5 dagar sedan, idag fick jag en köpare! Allt tyg ska jag ta med mig ner till Mora där vi ska mötas nästa helg, vart ju billigast att mötas på halva vägen än att skicka allt.
Kanske att man kan få Danne att ta en myshelg i Mora? Måste försöka övertyga honom om det!
Så barnvakt behövs, någon som vill passa barnen den 20 - 21/3?
Anette du kanske vill fylla på Ullaredskassan lite?

- Auktionerna på Tradera rullar på som vanligt, har lagt ut lite till nu idag och kommer att försöka lägga ut mera i kväll och imorgon.

- Vi har hittat soffan till biorummet! Har vi tur kommer den på fredag, då kommer det bilder.

Nu har Levina sportlov så vi ska ta oss ut i skidspåret imorgon har jag tänkt.
Idag skulle hon till skolsköterskan vilket gick bra och jag hade tänkt att vi skulle åka till Birsta men det ville hon inte? Så vi har varit hemma istället.
Nu ska jag lämna in paket till schenker och hämta Teomina, undra vilket humör hon är på....

Vi Hörs!!




Kommentarer
Postat av: anette

Hmmm.......

kram Anette

2010-03-09 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0