Levina 7år idag!

I morse klev Danne, jag & Teomina upp och sjöng för Levina. Kotte ville ju också vara med.
1:a paketet var en...

    

Äggklocka! Hur spännande var det?

Vad är det som gör att denna minen kommer fram?



Jo, en studsmatta!

Igår när Danne höll på att montera den så kunde jag inte hålla mig, jag provade att hoppa och man vill inte sluta så jag kan förstå barnen!
Det här är en "riktig" studsmatta med den rätta "studsen", den är liksom mjuk och skonsam även för oss äldre...
Danne provade han också, så det kommer väl bli krig om vem som ska hoppa och hur länge framöver. 



Lite andra småa paket vart det också...

    

Väckarklocka, CD-skivor & en piltavla.

Trots regn och en jätteblöt studsmatta så skulle den provas!

   

Eftersom man bara får hoppa en åt gången så ska äggklockan användas för att ta tid när man hoppar så det inte ska bli bråk.

Nu ska jag och Levina äta en födelsedags frukost, tror att det blir korvmackor och varm o´boy!
Teomina är redan på dagis, hennes sista dag innan sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattiskramar till Levina! Kommer å provhoppar nån dag på semestern.....

Ha en härlig sommar!

Kram toöö Teomina oxå förstås.

Anette

2010-06-19 @ 21:17:37
Postat av: Mia

haha.... Jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste om gräsklipparmarodören söndag morgon 9:30. :-D

Men ni skulle ju ha startat tidigare. ;-)

Våran närmsta granne drar igång motorsågen vid 8-tiden på morgonen. OCh det är nästan varje dag.

2010-08-02 @ 11:02:32
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: mia

ett till lejon! Härligt. Jag fyller 17:e. Du då?

2010-08-14 @ 13:14:53
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0