Fullt upp...

Är det här hemma!
Idag måste vi städa, köpa foder till Garland och fixa lite för imorgon fyller Levina 7år!
Undra vart alla dom åren tagit vägen...
Litet kalas blir det ikväll för då kommer farmor & farfar och lite större kalas imorgon då några fler släktingar kommer.
Igår var jag till tandläkaren, inge kul alls. Jag har snart slitit bort all emalj på höger sida både uppe & nere så nu måste jag lägga på fyllning på alla tänderna för att ha någon slityta.
Större problem var att vänta blev svaret. Det är ju kul att få veta eller inte....

I måndags så skulle Garland få sin sista penicilinspruta, skönt tyckte jag eftersom jag inte kan spruta honom själv, veterinären däremot tyckte att ha skulle ha en kur till på 8 dagar så nu ser jag fram emot tisdag för då är även denna kur klar. Om han ska ha mer penicilin i fortsättningen så måste jag kolla om jag kan få pasta istället så jag slipper hålla på med sprutor.

Nu ska jag bara jobba lördag & söndag sen har jag semester i 2½ vecka!

Annonser till loppisen har jag fixat nu på morgonen, dom kommer att finnas i både dagbladet och st.

Nu måste jag sätta lite fart här hemma!

Kommentarer
Postat av: Mia

vart lite nyfiken på loppisen... Vart ska den vara?

Kan man vara med på ett bord?

2010-06-17 @ 18:34:51
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det är verkligen nära!

Men jag tror inte att jag har så mycket att sälja. :-(

Har vart rätt duktig på att hålla efter. ;-)

2010-06-17 @ 19:57:17
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0