Nya Mössor i produktion...

Nu har jag börjat producera en annan modell av mössor.
Perfekta att ha under hjälmen på dagis.







Mössorna är i 70% Ull & 30% Nylon, maskintvättbara i 40 grader men man ska inte använda sköljmedel.

Nu har vi & farfar reglat och lagt in spånskivor till golvet i butiken så nu fattas bara plastmattan & innertaket, det går framåt!
För tillfället så håller jag på att sticka mössor & strumpor så det ska finnas lite av varje som är klart också när det är dags att öppna butiken.

Tänk vá skönt det ska bli att få börja jobba igen på onsdag, visst har det varit härligt med ledighet men nu börjar det krypa i skinnet. Enda nackdelen är att jag börjar med lång natthelg.

Nu ska jag gå och börja med middagen, korvstroganoff med makaroner & matvete blir det här idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0