Zzzz...

I morse gick jag av mitt skift, ÄNTLIGEN! Har jobbat fredag, lördag & söndag 7-19 och sedan måndag & tisdag natt 22-7, riktig grishelg men nu är den över tills nästa gång!

När jag kom hem vid 7.50 så hoppade jag ur byxorna packade en väska och for ner till gymmet, ja ni läste rätt jag har börjat TRÄNA!

Nu har jag hittat rätt på några muskler som jag inte trodde fanns men det är väl bara att bita ihop och lida sig igenom första tiden.
Jag bara måste träna upp flåset, tycker själv att jag har ganska bra flås men efter hälsokontrollen på jobbet så är jag tydligen döende = INGEN KONDITION ALLS! Hur det är möjligt vet inte jag men så illa är det.


BILDBEVIS!
Drog till med ett årskort direkt så nu finns ingen återvändo.
HL (jobbet) står för 1000:- eftersom det är friskvård så 925:- för ett årskort är ju inte farligt med tanke på att man får träna så mycket man vill då.

Nu är jag trött men veterinären ska komma och raspa tänderna på Eulalia så jag kan inte gå och lägga mig än.

Lillbus är ju bara för gullig!
Han fick ett märgben av Danne men han visste inte vad han skulle göra med det, gullhunden.



Så han satte sig att posera istället.
Efter en stund fick jag smaska och greja innan han åtminstone provsmakade på benet.



Och när han fått smak på vad det var så släppte han det inte, nu är han på altanen och tuggar för katterna ville ju också vara med men då sa Kotten ifrån med tänderna. Aj aj.
Det skulle ju vara tokigt om han provsmakade på katterna också :)

Nu ska jag gå och äta mig något och hoppas att veterinären kommer snart så jag får sova en stund innan det är dags att hämta tjejerna.

Jo, på fredag ska momma vara barnvakt för Danne & jag ska gå på bio, det är nog 6 år sen sist! Vi som var på bio ungefär 3 -4 gånger i månaden innan vi fick Levina.
Vi ska se Män som hatar kvinnor, boken var ju hur bra som helst så jag hoppas att filmen är lika bra eller förhoppningsvis bättre!

Jag funderar på att ha en tävling av något slag, jo titta på nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Anette

Det blirt allt längre mellan gångerna man åker till stan å går på bio. Var iväg en gång ifjol så det är inte ofta. Vi såg Mamma Mia och den var bra. Du får väl berätta hur filmen var sen. Ha det så mysigt iaf.

2009-02-25 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0