Strumpproduktion!

Nu är jag inne i en riktig strumpperiod...
Så om du vill beställa så hör av dig.
Färgen får du bestämma själv samt längden på skaftet.


Priser på mina stickade sockar:
Baby = 150:-
22-24 = 200:-
25-28 = 250:-
29-35 = 300:-
36-41 = 350:-
42-45 = 400:-

Sockorna stickas för absoluta bästa passform så man kan ha dom i vanliga skor utan att det ska knöla sig.
Garnet är maskintvättbart i 40 grader, man ska undvika sköljmedel då det förstör ullen i sockorna.
Garnet innehåller 70% Ull & 30% Nylon.



Här har jag stickat i storlekarna: Baby, 22, 23, 24, 25 & 42.



Beställning i storlek 36.



Beställning i storlek 36/37.



Även en ny modell på mössa finns, 3 olika storlekar stickas dom i.



Gymnastik på elitnivå!

Bilderna är tagna med mobilen därför blev dom inte riktigt bra.

Nu vill jag att ni som läser min blogg lämnar en kommentar också, det är så tråkigt att bara skriva men inte få någon kommentar!
Mia du får en eloge för du är så duktig på att svara!

Teomina stängde av min dator nu när jag skulle publicera mitt inlägg och jag hade sån tur att hela inlägget sparades av sig självt, annars hade det inte blivit roligt för henne.....

Butiken börjar ta form och en eventuell öppning beräknas till sista helgen i februari/mars.
Men jag återkommer med ett exakt datum!

Kommentarer
Postat av: Anette

Har du verkligen tid med allt stickande...... Du måste ju prova lite halsband oxå,hihi

2009-02-03 @ 21:48:40
Postat av: Mia

Va spännande med butiken. Det närmar sig verkligen. :-D

feb/mars är ju nästan imorgon. :-D

2009-02-05 @ 20:25:49
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Caroline

Herre min gud vad du är flitig!! Snacka om duktigt! Jag kan inte sticka och kommer aldrig att lyckas lära mig. Har inte känslan eller tålamodet.

Men det finns en grej som jag skulle vilja höra med dig om.... I fall du kan sticka en sak åt mig..



Kram

2009-02-11 @ 21:26:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0