Män som hatar kvinnor

Ja, vad ska jag säga?
Filmen hade dom fått till ganska bra men jag tyckte att den var väldigt "hoppig" + att jag saknade mycket ifrån boken.
Jag skulle absolut velat sett mycket mer men,men, filmen var ju dock 2 ½ timme lång.
Jag har ju både läst boken och lyssnat på ljudboken så jag hade nog hoppats på för mycket.
Tror också att filmen kan vara svår att förstå om man inte läst boken samtidigt som det är lätt att bli besviken på filmen eftersom det händer så mycket mer i boken.
Ja mitt betyg på filmen blir 2 av 5.
Kan bara säga att tjejen som spelar Lisbet gör rollen skitbra! 

Nog om detta!

Kotten fick sig ju en genomgång hos Cute n´Cools i fredags och jag höll knappt på att känna igen honom.





Nytrimmade tassar!



Han vart så ren & fin!
Om max 2 månader så ska han tillbaka och bli badad och riktigt genomborstad igen.

Glöm nu inte tävligen som avslutas imorgon!

Nu ska vi ha myskväll eftersom Danne & jag var borta igår.

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag må då säga att Kotte blev fin! :)

Angela

2009-03-03 @ 12:42:26
Postat av: Cecilia Lundin

koten är så guleg med blixten i ögat<333333333333333333333

2009-11-14 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0