Aj Aj Aj...

Jag har jätteont i mitt öga.





Var ner på vårdcentralen idag där dom tittade och spolade ögat MEN det hjälpte inte.
Vet inte om det kanske är en vagel på gång eller om det är något annat men ont gör det.
Syns inte bra på bilderna men jag är röd och svälld i & runt mitt vänstra öga, SKITJOBBIGT!
Danne köpte hem ögonsalva idag men den hjälper inte heller.
Jag som skulle på fastghetsnämnden idag, fick lov att ringa och säga att jag inte kunde komma för jag ser ju knappt något.
Ögonen & näsan rinner hela tiden och det är ett helvete att titta åt vänster.
Hoppas att det bara är något skit som kommer att försvinna inatt!
Allt började igår när jag kliade mig i ögat.

Kom nu ihåg tävlingen som avslutas på söndag!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ögat ser ont ut. Hur blir det nu med er biokväll??

Trevlig helg, kram Anette

2009-02-27 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0