Nu har....



Jag gjort klart Teominas tjocksockar också.
Det är så kul att sticka så små strumpor (strl.23)

Jag har även stickat klart fler Åremössor som jag haft på beställning, en till min systers dotter My (svartmelerad) och en till Levinas fröken Susanne (svart).
Nu ska dom bara sys ihop och levereras så har dom en julklapp klar iallafall.

Jag hoppas jag hinner ner på Stöde Form imorgon så jag kan lämna in alla andra mössor som jag har färdiga, jag har några dockklänningar som det ska sättas  tryckknappar i som jag också tänkte lämna in där på en gång.

Nu ska jag snart iväg och jobba min sista natt för den här perioden.
Jag hade tänkt jobba lite övertid på torsdag & fredag men nu är det övertidsstopp på jobbet, Typiskt!
Så jag får väl ta och jobba lite här hemma istället då, jag måste ju ta och sätta lite fart på butiken......
Ny tanke på den är att till hösten ska den vara sprängfylld med allt möjligt men jag kommer att öppna den så fort det är klart därnere.
Jag har ju ungefär hur mycket som helst som jag tänkte börja sälja + att jag hela tiden kommer att köpa in mycket nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0