Lite bloggtorka...

Har egentligen inget speciellt att skriva men jag ska försöka uppdatera lite ändå.
I går morse gick jag av mitt skift fick åka hem lite tidigare då Teomina är sjuk igen.....suck!
Var ner på ICA i går eftermiddag och köpte bisolvon hostmedicin som hon faktiskt accepterade att ta så den värsta slemhostan har gett med sig.
Som tur är har hon inte haft feber men en riktig otäck hosta.
Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Levina och där var det inga som helst problem eller bekymmer vilket jag redan visste då ingen av fröknarna har sagt något annat.
Efter samtalet så var jag & Teomina ner på dagis och hälsade på, där fick hon baka lite med trolldeg så hon vart nöjd och som vanligt så ville hon ju inte följa med hem igen.
Tänkte att Teomina ska få vara hemma imorgon också så hon får vila upp sig riktigt efter hostan men på torsdag måste hon gå på dagis för då ska jag vara på tingsrätten hela dagen.
Nu ska jag fortsätta producera Åremössor, bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0