Konstig morot & Barn med bula....



Den här moroten fick Levina igår av momma, undra varför morötterna vill växa runt varandra?




Nu ikväll så krockade Levina med skärbrädan i köket vilket resulterade i en rejäl bula!
För tillfället så ligger hon på soffan och försöker kyla ner den.

Idag så har jag gjort korvstroganoff på 1 ½ korvring så nu börjar det finnas matlådor igen.
När jag ändå höll på så tog jag och gjorde en paj i långpannan också 17 matlådor vart det av den.

Ifredags så frostade jag & Levina av frysen i köket så det är den vi håller på att fylla upp med lite matlådor nu innan jag börjar jobba igen (vilket är imorgon eftermiddag)

Igår var vi till Malungen och fick middag hos farmor & farfar, där åt vi 4 olika maträtter med lax.

Jag har också hunnit lägga ut lite på Tradera för tillfället 95 auktioner men fler kommer under kvällen!
Nästan på engång fick jag ett bud så jag hoppas att det fortsätter så.
Det är så skönt nu när kontoret nästan är helt genomgått, helt otroligt vad med saker man drar på sig.

Nä, nu ska jag gå och kolla lite på Levina bula.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Va? Har du släkt på Malungen?

Alltså... Hassela....

Jag är från Hassela. Och Joels pappa är uppväxt på malungen. hihi...

Världen är bra liten.

2008-11-17 @ 20:08:31
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0