Jag har fått....



En spikmatta av min morbror Swen. Jag brukar lägga en handduk över spikarna eftersom jag inte har vant mig vid den riktigt än.
Jag kan verkligen rekomendera alla som har ont att prova för efter en veckas användning så kan jag inte vara utan den.
Jag har inte ont i axeln längre som jag har haft, samtidigt som jag har börjat sova mycket djupare än vad jag har gjort.
Förrut när jag jobbade långnätterna så kunde jag sova i stort sett hur länge som helst men nu ihelgen så vaknade jag självmant redan kl. 15. Det är inte illa!
Enda nackdelen är att jag inte få ha den för mig själv....

Här i vårat lite speciella hus så är det inte bara jag som tycker om den!



Maja är alldeleds tokig i den, verkar som att hon också tycker att det är skönt.
Idag sov hon i 3 timmar på den.

Tack så mycket Swen & Lena för den!

Idag jobbar Danne över så jag och barnen har varit ner på Närköpet & köpt hamburgare idag, mmm....
Ibland är det bara så skönt att slippa laga mat.

Imorgon sitter jag i rätten och på fredag börjar jag jobba långhelg igen, går inte av förrens onsdagmorgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

HUr använder man dom där?

Jag har höört talas om dom och många säger att dom är superbra!

Men ska mna ligga på den och några minuter om dagen eller hur är det tänkt?

2008-11-08 @ 13:20:17
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sööööt kissekatt!

2008-11-08 @ 13:27:49
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0