Ännu flera Åremössor!



I dom här mössorna la jag med Mohairgarn, Tjusigt eller hur?
Dessa blir både tjockare, varmare & mjukare!




Den sista bilden är mössorna som finns nere på Stöde Form, till veckan kommer jag lämna ner alla andra.
Nu ser ni ju iallafall vilka färger som finns.

Jag har nog den bästa familjen eller jag HAR den bästa familjen! Nu ikväll när jag kom hem så hade dom städat hela huset och tänt doftljus gissa om det luktade gott när jag klev in, sämre var det ju inte när hela huset var städat!
Jag hoppas nu att städningen kommer att hålla i sig tills på måndag iallafall så jag kan få njuta lite innan jag åker och jobbar natt då!

Nä, nu ska jag slappa i soffan en stund innan det är dags att gå och lägga sig, jag jobbar 12-timmars dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsvejs,

Skulle du kunna ta med dig en av mössorna när du lämnar Teomina så min son kan få prova en?

Kram Anette

2008-11-09 @ 17:28:40
Postat av: Angela

Jisses, här går det undan! Vilka fina! Och du är ju bra på att blogga oxå! Det kan man ju inte säga om mej... :)



Vi ses!

Angela

2008-11-11 @ 17:07:39
Postat av: Mia

Jag blir bara mer och mer sugen på en mössa. Så otroligt fina mössor.

Ska nog bannu mig önska mig en av sambon. :-D

2008-11-11 @ 20:19:27
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha ha..jättefin sida!!

Åh mössorna har du ju inte berättat om...hmm! En sådan skulle jag vilja ha.. Ha det!

2008-11-12 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0